2017. augusztus 31., csütörtök

Nyaralás - Élménybeszámoló

Sziasztok!

Augusztus végén végre sikerült egy kicsit kettesben is elmenni kikapcsolódni, pihenni. Nagy szerencsénk volt, mivel utolsó pillanatban döntöttük el, hogy menjünk el a 20-ai hétvégére wellness-ezni, és még pont volt szabad szoba.

Már régóta beszéltük, hogy el kéne menni Gunarasfürdőre, mivel a párom már volt ott és nagyon tetszett Neki, én pedig utoljára 4-5 éves koromban jártam ott. Így a Gunaras Resort Spa Hotel mellett döntöttünk.
Nagyon pozitív lett a véleményem, ugyanis a személyzet is rendkívül kedves és segítőkész volt, a svédasztalos reggeli és vacsora is bőséges volt, illetve még én is minden alkalommal találtam olyat, amit megeszek, pedig azért válogatós tudok lenni... :)
Elsőre nagyon meglepődtem, hogy milyen "kicsi" a hotel, aztán kiderült, hogy mégsem annyira kicsi, mint tűnik... A hotelen belül is volt medence, jakuzzi, szauna, és minden, mi szem-szájnak ingere, de kívül és a másik épületben is rengeteg medence, élményfürdő, sókabin és szauna volt. Természetesen szinte mindent kipróbáltunk és kellemesen elfáradtunk a nap végére. :)
Tényleg rengeteg, szerintem legalább 12-13 medence volt, és mind rendezett, tiszta volt, aminek nagyon örültem. A külső rész amolyan "strand", így nem csak a hotel vendégei mehetnek be, de szerencsére még így sem volt zsúfolt, mindig találtunk valahol szabad helyet magunknak. Sőt, én a büfénél még egy macskát is... :)
Általában, ha hotelben szállunk meg, mindig nagyon tetszik a szoba, de itt tényleg teljesen oda voltam tőle, nagyon tetszett az elrendezése is, illetve úgy az egész hotel gyönyörű volt szerintem.

Különösebb programot nem szerveztünk magunknak, 20-án átmentünk Dombóvárra a városba, de az estét a hotelben pihenve töltöttük.

Ha lehetőségetek van, mindenképpen menjetek el ide legalább egyszer pihenni, mert tényleg nagyon jó élmény! :)

Köszönöm, hogy elolvastad, további szép napot kívánok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Őszi inspiráció - Lindy Bop

Sziasztok! Amúgy is nagy kedvencem a Lindy Bop márka, de mostanában sok érdekes újdonsággal rukkoltak elő. Ezekből hozok egy kis válogatás...