2017. augusztus 16., szerda

I. Rockabilly Parking - Győr

Sziasztok!

Július 29-én Győrbe voltunk hivatalosak az I. Rockabilly Parking-ra. Bár örültem, hogy megyünk, de nem fűztem hozzá nagy elvárásokat, mondván, biztosan nem leszünk sokan. Nos, nagyot tévedtem, szerencsére. :) 




Napközben a Barney's American Diner parkolójában voltunk, a zenét - nagy büszkeségemre - a párom szolgáltatta, illetve utána a Buckle Up Guys is fellépett. Na de ne haladjunk ennyire előre.



Mi első körben nem a helyszínre, hanem kedves barátainkhoz, Marcihoz és Judithoz érkeztünk, mivel Judit ki akart tenni magáért, rám bízta a haját. A kezdeti tanácstalanság után - mivel sem ő, sem én nem tudtuk, milyen haja legyen - egészen elégedett voltam a végeredménnyel, akárcsak Ő, illetve a férje is. Ráadásul egész nap és éjjel kitartott, a haja is....:)



A parkolóban voltak szépséges autók, illetve motorok, a Dinerben pedig enni-innivalók. Sajnos nekem a gyerekmenü hamburgere is kissé csípős volt, de kárpótolt érte a hely stílusossága és a kiszolgálók kedvessége.





A nap első felében a zenét DJ Johnny szolgáltatta, a közönségnek pedig nem is kellett sok idő, hamar táncra perdültek, és pörögtek a szoknyák!



És az egyik legnagyobb öröm, hogy végre volt időm nekem is, így készült néhány kép. Talán az idén nem is volt még alkalmam "pózolgatni". :)









Este a Kozi Drink Bárban folytatódott a muri, a zenét itt is Johnny szolgáltatta, és olyan éjjel 1-ig tartott.


 
Összességében véve én nagyon remélem, hogy ebből egy hagyomány lesz, és minden évben megrendezésre kerül. A képekért köszönet Joshy Photonak, a rendezésért, szervezésért pedig a Black Jacks RC-nek!

Köszönöm, hogy elolvastad, szép estét!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Őszi inspiráció - Lindy Bop

Sziasztok! Amúgy is nagy kedvencem a Lindy Bop márka, de mostanában sok érdekes újdonsággal rukkoltak elő. Ezekből hozok egy kis válogatás...