Élménybeszámoló - Los An Gyenes

Sziasztok!


Múlthét végén Gyenesdiásra utaztunk, ahol a Los An Gyenes fesztiválon vettünk részt, erről hozok most egy kis képes összefoglalót. A párom árusított, én pedig frizurákat készítettem. Meleg volt, de a szél eléggé fújt, ennek ellenére viszont mindenki remekül érezte magát.


Íme néhány kép a sátrunkról és az árukról:

Én személy szerint kellemesen, de eléggé elfáradtam, mivel 13 vagy 14 frizurát készítettem el. Nagyon örültem, hogy ennyi vendég beült hozzám, remélem hamarosan a végeredményről is kapok majd képeket, mivel nekem nem volt időm fotózni.


Néhány kép a frizurakészítésről:

Természetesen sok-sok szépséges amerikai autó:

És a képek, amik elárulják, hogy itt senki sem unatkozik:

Mint eddig minden évben, az idén is azt kell mondanom, hogy maximális elismerésem a szervezőknek és a résztvevőknek. Mindig fantasztikus zenekarok szolgáltatják a talpalávalót, az esti buli után pedig a Caravan Camping-ben pihenhetünk meg, ahol medence és igényes környezet fogadja a fesztiválozókat.


Köszönöm, hogy elolvastad!
Legyen szép napod! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nyaralás - Élménybeszámoló

Vintage Rolls 3. - Victory Rolls

Interjú - Retro frizurakészítés