III. Black'n'White Rock'n'Roll Weekend - élménybeszámoló

Sziasztok!

Ma egy kis képes élménybeszámolót hoztam a III. Black'n'White Rock'n'Roll Weekend-ről. Őszinte leszek, ez az egyik kedvenc rendezvényem, aminek több oka is van. Az egyik természetesen az, hogy Magyarországon egyedülálló, igazán színvonalas, hiszen mégiscsak egy négycsillagos hotelben van, ahol svédasztalos reggeli és vacsora, wellness, szaunázási lehetőség és sok jó együttes van. A másik, amiért nagyon szeretem, hogy mindig itt ünnepeljük a párommal az évfordulónkat, ez persze egy kis elfogultság, de mindig örülök neki, hogy pont az egyik kedvenc rendezvényemen kerül erre sor. :)


Az idén már csütörtök délelőtt elindultunk, hogy péntek délutánra már mindennel kész legyünk, mivel az idén már 2 órától programok voltak. Utólag belegondolva, nagyon jól tettük, hiszen hosszú az út Veszprémből Egerbe, így nem kellett pénteken korán reggel, kapkodva indulni. Persze csütörtök estére nagyon elfáradtunk, de péntek reggel frissen tudtunk nekiállni a dolgoknak. :)


Mivel tavaly, és tavalyelőtt nem csináltunk képet az Elvis és a Monroe táblával (nem is tudom, mi ennek a hivatalos neve...) így az idén ezt pótoltuk... :)



Csütörtökön nagyjából már kipakoltunk, de persze péntek délelőtt sem unatkoztunk, még csinosítgattuk a shop-ot és a rögtönzött fodrászatot is, íme a végeredmény:




Kivételesen nem vittem fényképezőgépet, így nem is volt időm annyi mindent megörökíteni, de azért telefonnal próbáltam sok mindent dokumentálni. Péntek délután már jöttek az emberek, néhányan amerikai autócsodákkal érkeztek, amik a hotel előtt szép sorban várták a vendégeket. :)


A kiszolgálással mint mindig, most is elégedett voltam. Svédasztalos reggeli és vacsi van, és mindenki talál kedvére valót, még az olyan válogatósak is, mint én. Mindig van többféle étel, husik, zöldséget, választható köret és persze sok-sok sütemény, amik finomabbnál finomabbak.

Amiért még nagyon szeretem ezt a rendezvényt, az az, hogy nekünk is van időnk a többiekkel csevegni, kikapcsolódni, szórakozni és nem kell folyton rohanni. (Nem tudom, hogyan tudok ilyen görbe háttal ülni, azt tudom elképzelni, hogy épp a bokámat vakartam, vagy nem is tudom.... :D )




Nem szorosan ide tartozik, de az egyik lány nagyon kedves volt, és hozott nekem 4 db flamingós poharat, így ezt is meg kell mutassam... :D 



Szombaton kicsit sietni kellett, mert két helyszínen voltunk, így elég sokat kellett pakolni, ezért végül reggel csak becsavartam a hajamat, és nagyjából a kezdésig kendő volt rajtam. Sosem próbáltam még ki így, de egészen pozitív visszajelzéseket kaptam... :)



Mint mindig, most  is izgatottan vártam a frizurakészítést, sajnos megint nem volt időm mindet lefotózni, de a 3 kedvencemet sikerült. :)





Nem készültem férfi frizurára, csak nőire, de mivel volt rá igény, mégis nekiálltam, a csodálatos '60-as évek beli hajszárítóval ráadásul... :)


Szombat este már mi is kicsit ráérősebben voltunk, így elengedhetetlen volt a kocsikkal pózolás... :D



A vacsi után egy kis pihenés után mi is csatlakoztunk a többiekhez :)



Sajnos én most nem sok képet csináltam a koncerten, inkább videóztam, de bízom benne, hogy másoktól viszontlátok még képeket.



Vasárnap reggel - nem túl frissen - nekiálltunk összepakolni, és kivételesen nem maradtunk sem pancsolni, sem várost nézni, mivel elég későn sikerült így is útnak indulni...

Idén is nagyon jól éreztem magamat, és már most várom a jövő évi Black'n'White-ot, én csak ajánlani tudom mindenkinek. Nem mondom, hogy egy fagyizás árából kijön a hétvége egy család számára, de semmivel nem drágább, mint egy átlagos wellness hétvége, viszont annál sokkal több élményt nyújt. :)

Köszönöm, hogy elolvastad, kellemes estét!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vintage Rolls 3. - Victory Rolls

Interjú - Retro frizurakészítés