Vintage Rolls 3. - Victory Rolls

Sziasztok!

Mivel a hétvégén nem volt időm rá, ma pótolom a Vintage Rolls következő részét. Szintén nagy kedvencem ez a frizura, aminek a neve "Victory Rolls".


Ez mondjuk elég sokféle lehet, lehet különböző méretű a két "csiga", nincs meghatározott helyük, összeérhetnek, de nem muszáj, nem feltétlenül kell szimmetrikusnak lenniük, illetve elöl, a homlok irányában, de akár hátrébb is lehet. Abszolút kötetlen ebben a tekintetben, egy dolog fix mindig: "V" betűt formál a két roll. Ebből jött a neve is egyébként ennek a frizurának, vagyis a "V is for Victory!"-ból.


Azért szeretem, mert bár nem valami bonyolult az elkészítése (legalábbis amikor az ember már megtanulta, hogyan is kell), nagyon mutatós, illetve rendkívül jól variálható.


Én személy szerint nagyon szeretem így megcsinálni, hogy az arcom felől indul a két roll, ilyenkor nagyon egyszerűen csak besütöm a hajam többi részét is, és leengedve hagyom, hajvirággal díszítem.


A másik lehetőség, amikor hátrébb kerül a két roll, ezt is nagyon szeretem, de mivel elég hosszú a hajam, saját magamnak már nem érem el rendesen. Ezt általában mások fején élem ki inkább. :)
Ebben az esetben célszerű a haj többi részét feltűzni, akár egy félkontyba, akár hajhálóval vagy snood-dal kiegészíteni, hogy még mutatósabb legyen.



Tényleg nagyon jól variálható, lehet egyik csiga kisebb, másik nagyobb, jobb vagy bal oldalán a fejnek, arc felé vagy a fejbúb felé, vagy akár "Barrel Roll"-lal is variálhatjuk, de akár másféle frufruval is. Szóval csak a képzelet szabhat határt... :)



Kiegészíthetjük még egy, vagy akár több csigával is, ám ekkor már nem "Victory Rolls" lesz a frizura neve. Viszont van egy kivétel, amikor is 3 roll van, de mindhárom egyforma méretű, és az egész frizura szimmetrikus. Ám erről majd egy későbbi bejegyzésben írok részletesebben... ;)


Akinek esetleg piros rúzzsal túl sok lenne, annak itt van két kép natúr rúzzsal is. :)


Így szerintem egyébként akár hétköznapokon is vállalható, feltűzve, hajhálóval és kicsit hátrébb tűzve a rollokat pedig nagyon nagyon elegáns hatást kelthetünk vele.


És végül, egy majdnem teljes alakos kép, de a lényeg látszik szerintem, hogy miért is szeretem annyira ezt a Lindy Bop ruhát. :)


Köszönöm, hogy elolvastad, legyen szép napod! :)


A sorozat előző részeit ezeken a linkeken találod:
Vintage Rolls 1. - Barrel Roll
Vintage Rolls 2. - Reverse Barrel Roll

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Interjú - Retro frizurakészítés

III. Black'n'White Rock'n'Roll Weekend - élménybeszámoló