2017. március 15., szerda

Vintage Rolls 2. - Reverse Barrel Roll

Sziasztok!

Múlthéten, a Vintage Rolls első részében bemutattam a "Barrel Roll"-t. A mai bejegyzés főszereplője, a "Reverse Barrel Roll", ami lényegében az előbbi fordítottja, technikailag a "Victory Rolls" egyik fele. :)


Amikor életemben először csináltam ilyet magamnak, még azt sem tudtam, mi a neve, csak örültem, hogy de jól néz ki és milyen gyorsan megvan. Ezért is gondoltam, hogy nem árt tisztázni, melyiknek mi a neve, és hogyan készül.


Akárcsak a Barrel Roll, ez is viszonylag hamar, könnyen elkészíthető és mutatós végeredményt kapunk.




Az előzőhöz hasonlóan, ez is jól variálható. Jól mutat loknis hajjal kiengedve vagy eltűzve kétoldalt, kendővel vagy virággal kiegészítve. A hajam többi részét szándékosan nem tupíroztam agyon, a hétköznapokban nem szoktam nagyon tupírozni, hiszen fodrászként pontosan jól tudom, hogy mennyire árt a hajszálaknak.

Köszönöm, hogy elolvastátok, Mindenkinek kellemes napot kívánok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Őszi inspiráció - Lindy Bop

Sziasztok! Amúgy is nagy kedvencem a Lindy Bop márka, de mostanában sok érdekes újdonsággal rukkoltak elő. Ezekből hozok egy kis válogatás...