Interjú - Retro frizurakészítés

Sziasztok!

Eddig sem volt titok, hogy az utóbbi közel 3 évben főként mivel foglalatoskodtam, de tavaly Kunszentmártonban az a megtiszteltetés ért, hogy készült velem is egy kisebb riport.

Ezt szeretném most megosztani Veletek. Már egy ideje nálam volt, de a videó többi része nem volt publikus, ezért beszéltem meg a rendezvény szervezőjével, hogy a rám vonatkozó részt hadd tegyem "közkinccsé". :)


Nem is tudom, mit mondhatnék, egyrészt váratlanul ért és izgultam, másrészt viszont nagyon nagy örömmel és büszkeséggel töltött el, hogy a munkám, a hivatásom másokhoz is eljut, másokat is érdekel. :)

Köszönöm, hogy megnéztétek, további szép napot!

Megjegyzések

  1. Jó volt végignézni a videót, annyira jó érzés volt hallgatni téged, ahogy beszélsz erről az egészről, érezni, hogy szereted és ez nem csak hobbi meg kitekintés számodra. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Eléggé izgultam, nem volt betervezve előre, hogy odajönnek, szóval spontán kellett összeszedni a gondolataimat, de azt hiszem elsőre egészen jó, aztán remélem majd alakul. :)
      Hosszú időre tervezek vele, szóval örülök, ha látszik is, hogy szeretem :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vintage Rolls 3. - Victory Rolls

III. Black'n'White Rock'n'Roll Weekend - élménybeszámoló